AAaaAaa

Har lite framtidspanik idag och vill mest bara ligga i min säng och äta choklad resten av veckan. Ringde nämligen till Åhlens och strateg idag. Åhlens tanten fick jag inte tag på, pratade bara med växeln, och på strateg skulle jag skicka ett litet mail, men han va lite skeptisk till sommarpraktik eftersom dom typ inte jobbar så mycket då. Det gick alltså egentligen inte alls dåligt. Men det kändes så hårt. Att den riktiga världen, som väntar efter skolan, är så hård. Jag tycker inte om hård, jag tycker mer om snäll och mjuk.

Ska jag bli nått vanligt ist? Ska jag helt byta intriktning och flytta hem till Örebro? Ska jag fortsätta med min roliga utbildining som kommer leda till en galen prestige branch? Ska jag bara dra nått gammalt över mig och hoppas att det löser sig? Ska jag kanske äta lite mat så jag inte har helt onödig jag-sitter-och-mår-psykiskt-dåligt-för-att-jag-är-hungrig ångest?

Jo, äta låter nog bäst:)

I morgon kommer mamman hit till mig en liten stund. Det gör mig så himla glad! Man behöver ju sin mor ibland!

Vid Louvren! Nångång snart åker vi hit syrran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0