FÄRG&FORM

BRA grejer hände idag!

Dagen började dock dåligt med att jag hade panghuvevärk och fick ligga i sängen till kl ca 11 tills det gav med sig.
Men precis innan jag skulle bege mig till skolan tänkte jag att jag ringer lite till färg&form o kolla om jag får praktisera lite hos dom. Så himla tur att jag gjordet. Tjejen som svarade hade ingen aning och trodde att dom aldrig haft en praktikant förut, så jag fick prata med vdn ist. Han visade sig vara jättetrevlig och tyckte att det verkade som en bra idé. Jag ska dit på fika/intervju på måndag. WIN! Det bästa var att han ville att jag skulle jobba med projekt och så och att om jag kommer på nått bra så skriver vi kontrakt på det och så tillverkar dom det. Helt galet. Jag som bara förväntade mig att typ sätta papper i pärmar... AAAaa!! :D

På liksom ett sånt ställe som gör såna saker som jag gör också. Inte arkitektkontor eller grafiskt som jag va inne på innan. Sån himla tur.. Nu ropar jag ju hej lite i förskott dock och det är ju inte så bra för det är ju långt ifrån 100 än, men ändååå det är så himla kuuul!

Sen skaffade B1an sats-kort idag också och det var ju kul för nu slipper jag träna själv hela tin!


Ett av deras tryck!

Kommentarer
Postat av: pälsen

jippiho super ju!

2011-03-22 @ 23:08:08
URL: http://tenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0