Fredag o lördag

Det är någe vajsing med komunikationen mellan min dator och min telefon så jag kan inte lägga in bilderna fråen min telefon i datorn. Rackarns!

Jag säger lite nu vad som gjorts men berättar mer sen när det är bilder.

I fredags var vi med klassen på aquaria, som är som en liten djungel men fiskar o grejer. Det va ganska kul men väldigt litet. Anledningen till varför vi va där va för att vi skulle kolla på en liten fotoutställnig om insekter. Ganska fint och lite kul.
Senare på kvällen kom Christopher hit och i går gick vi ända från mig till gamla stan. Med stop för nåra butiker och lite lunch  emellan. Men det kändes inte ens långt! Himla bra..
Och sen på kvällen åkte vi hem till Linnea o Selim och kolla på melodifestivalen. Det va fantastiskt trevligt!

Det får räcka så för nu. Fhv funkar bildgrejen kanske i morgon?

Puss fina syster!
Hur mår du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0