Krokoiii

Dagen idag började med föreläsningar och portfoliovisningar av elever och skolor från 5(?) skolor runt om i europa. Det är nämligen medsvecka i veckan och den är i sthlm i år! (Meds är utbytes grejen som jag tror jag berättat för dig om, man går 1an o 2an på konstfack och 3an o 4an i två olika skolor i europa och sen 5an på kontfack igen.)
Det va faktiskt väldigt intressant och jag blev helt väldigt peppad på att åka på utbyte! Yehoo! Men det va lite synd för det känns lite som jag valt fel skola, men jag tror iof at det blir bra ändå.. Det blir kuul! Då fåru komma och hälsa på mig!

Och sen hade vi oljemålnings-kroki. Det var kul men svårt och jag blev halv nöjd. Först blev den bra, men sen i slutet snabbgjorde jag massa fult.. rackarns!
Såhär blevde:


Och sen va jag på mitt livs först spinningpass! Det var bara en halvtimme och det va ganska jobbigt och inte så kul. Dock värt att gå på igen just för kortheten. Sen var jag på en halvtimmes core efter det också så idag har jag tränat i en timma! Klapp på axeln på mig alltså!

Hörru pumli! Hare gött!

Kommentarer
Postat av: pälsi

oljekroki alltså. spännande grej. hur länge håller man på då?

2011-03-17 @ 21:02:45
Postat av: kro

Mhm riktigt spännande! Vi höll på i typ tre timmar?

2011-03-18 @ 12:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0